loading...
آموزش فتوشاپ
Nima بازدید : 8 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 Mozilla Firefox

 

انتشار Mozilla Firefox 0.8 در فوریه 2004 تلاش های  نوینی برای ایجاد برند از قبیل آیکون های جدیدی که توسط جان هیکز که قبلاً در کامینو کار می کرد را معرفی کرد. این لوگو بعدها اصلاح شد و به روز در آمد. اگر  چه "firefox" نامی رایج برای پاندای سرخ است اما حیوانی که در این لوگو دیده می شود روباهی است که به شکل خاصی درآمده است. لوگو باید در ذهن کاربران ماندگار باشد، دیگران براحتی آن را به خاطر آورند و وقتی در بین لوگوی دیگر دیده می شود خیلی گیج کننده نباشد.
 Toyota
علامت جدید تویوتا دارای سه بیضی است: سه بیضی عمودی مرکزی رابطه دو جانبه بین مشتری و تویوتا را نشان می دهند. این بیضی ها با هم ترکیب شده اند تا نمادی از حرف "T" برای تویوتا باشند. فضای خالی زمینه توسعه جهانی فن آوری تویوتا و پتانسیل نامحدود برای آینده را نشان می دهد. لوگوی تویوتا نماد کاملی از کیفیت، قابلیت اعتماد و روح ابتکار است. اگر می خواهید مطالب بیشتری بدانید، به صفحه تاریخچه رسمی شرکت:Toyota Traditions مراجعه کنید.

 Audi
لوگوی آئودی از چهار حلقه تشکیل شده که آرم یکی از قدیمی ترین خودروسازان آلمان نیز هست و نمادی است از ادغام چهار تولید کننده وسایل نقلیه موتوری: Audi، DKW، Horch، Wanderer در سال 1932. این شرکت ها همراه با شرکت NSU،که در سال 1969 به آن ها پیوست، ریشه های AUDI AG کنونی هستند.
Chrome
جای انکار نیست که لوگوی Chrome لوگوی شرکتی که آن را ایجاد کرده یعنی Google را نشان می دهد. این لوگو که از رنگ های اصلی ساخته شده بیشتر شبیه یک طرح القا کننده کپسول است تا هر چیز دیگر. اگر سریال کارتونی Pokem on را تماشا کرده باشید،می فهمید من چه می گویم. با این حال احتمالاً علتش این است که بعضی ها فکر می کنند لوگوی Chrome از یک سری لوگوی دیگر مشتق شده است. فلیپ لنسن و فلیکر توضیحاتی مطرح کرده اند که نشان می دهد لوگوی Google Chrome از بازی Sim on و Pokem on گرفته شده است. در labnol مطالب بیشتری درباره منبع "الهام" بخوانید.
Apple
اولین لوگوی اپل توسط جاب و واین طراحی شد، که در آن اسحاق نیوتن در حال نشسته در زیر یک درخت سیب نشان داده می شد. اما بلافاصله "rainbow Apple" اثر راب جانوف جایگزین آن شد، که لوگوی فعلی نیمرخ رنگین کمانی سیبی که گاز زده شده از آن گرفته شده است. جانوف چندین طرح تک رنگ مختلف از لوگوی سیب گاز زده شده به جابز ارائه کرد، و جابز از آن خوشش آمد. اگر چه جابز از این لوگو خوشش آمده بود، اما اصرار داشت بصورت چند رنگ باشد تا شرکت را مردمی تر کند. لوگوی سیب همراه با یک گاز طراحی شده تا با گیلاس اشتباه گرفته نشود. نوارهای رنگی برای این استفاده شده که این لوگو را طوری نشان دهد که براحتی قابل دسترس است، و همچنین نشان دهد یک مانیتور می تواند تصاویر را رنگی نشان دهد.

اما ، بنا به گفته آن ها، هر چیز خوبی باید روزی به پایان برسد و لوگوی رنگی هم همینطور، که یک لوگوی تک رنگ جای آن را گرفت. اخیراً، لوگوی اپل ظاهر خیلی بهتر و ساده ای دارد که این شرکت و محصولاتش را کامل نشان می دهد. بله درست حدس زدید، می درخشد!!!
Skoda
اگر چه لوگوی Scoda یکی از اصیل ترین و از نظر سبک ناب ترین علائم تجاری جهان است، اما خالق آن هنوز شناخته نشده است. این لوگوی سبز و سیاه، که از سال 1994 مورد استفاده بوده، به برند Skoda اصالت بیشتری می دهد- سیاه نمادی است از سنت صد ساله و سبز نمادی است از محصولات زیست محیطی. در اینجا مطالب بیشتری درباره لوگوی Skoda بخوانید.
Microsoft Windows Vista
شرکت میکروسافت در دهم نوامبر 1983در هتل پلازای نیویورک سیتی Microsoft Windows، یک سیستم عامل نسل جدید که یک رابط گرافیکی کاربران (GUI) و یک محیط چند کاره برای کامپیوترهای IBM ارائه می داد را بطور رسمی معرفی کرد. پس از آن، این سیستم عامل پر مصرف ترین سیستم عامل در هر کامپیوتر رومیزی شد، می توان گفت این رؤیای بیل گیتس بود. بنا به گفته میکروسافت،"کلمه XP در Windows XP که نشان دهنده تجربه است، نمادی است برای تجارب ابتکاری که ویندوز می تواند به کاربران کامپیوتر شخصی ارائه دهد."Windows XP" در اکتبر 2001 منتشر شد و پشتیبانی بهتری برای مولتی مدیا و کارآیی بیشتری ارائه کرد. اگر می خواهید مطالب بیشتری درباره ویندوز بخوانید، از اینمقاله بازدید کنید.
Skype
Skype توسط آتی هینلا، پریت کاسسالو و جان تالین، سازندگان و طراحان استونیایی، که KaZaa نرم افزار اشتراک فایل دوست به دوست (peer-to-peer) را نیز طراحی کرده اند بنیان گذاری شد. eBay در سپتامبر 2005 شرکت سهامی Skype را بدست آورد و در پائیز 2009 بیشتر سهام را به یک گروه سرمایه گذار فروخت. یکی از نام های اولیه برای این پروژه "Sky peer-to-peer" بود، که بعدها به صورت مخفف "Skyper" در آمد. حرف "r" آخر حذف شد و عنوان جدید "Skype" باقی ماند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گرافیک نو راه اندازی شد با سلام و درود خدمت تمامی علاقه مندان به گرافیک , سایت گرافیک نو با هدف ارائه یک مرجع متفاوت در راستای آموزش و دانلود گرافیک راه اندازی شده است. نظرات و پیشنهادات شما می تواند ما را در هر چه بهتر ساختن این مرجع یاری کند. با تشکر مدریت سایت…
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 1,021